Jak Siostry ...

lipca 05, 2017


   Dawno mnie tu nie było... Przez multum tłoczących się wokół obowiązków zaniedbałam nieco swojego bloga nadeszła jednak pora, by to nadrobić! Ostatnimi czasy nazbierało mi się dość sporo sesji, a co za tym idzie zdjęć do obróbki. Jednym z najnowszych efektów naszych starań są zdjęcia rodzinne, które miałam przyjemność robić mojej koleżance, wraz z jej młodszą siostrą i mamą. Dziewczyny okazały się świetnymi modelkami, a praca z nimi była wręcz cudowna, co można ocenić poprzez wgląd w efekt końcowy.
   Myślę, że sesja rodzinna to świetny pomysł na wspólne spędzenie czasu w dość odmienny sposób, a na dodatek wspaniała pamiątka. Zgodzicie się ze mną, że dobrze jest wrócić do takich fotografii i cieszyć się minionymi dniami na nowo. Czas niestety bardzo szybko ucieka, warto jednak próbować zatrzymać chwilę.

    * Jeśli i ty masz ochotę na taką sesję, lub chcesz sprawić swoim najbliższym oryginalny prezent, skontaktuj się z nami.




















You Might Also Like

0 komentarze

Obserwatorzy