Wrocław Główny

marca 31, 2017




   Tym razem gościliśmy we Wrocławiu. Z niewiadomych względów ciągnie mnie do tego miasta. Za każdym razem mam ochotę tam wrócić i zostać na stałe. Może za niedługo tak się właśnie stanie, bo przecież planuję swoją dalszą naukę po zdaniu matury, lecz co do tego mam jak na razie masę wątpliwości i sama się pogubiłam co bym dalej chciała robić.
  Wrocław przyciąga mnie do siebie jak magnes. Miasto to jest zbiorowiskiem różnych osobowości i kultur, a także pełne ciekawych miejsc i niezwykłej architektury. Pewnie z biegiem czasu by mi to zbrzydło. Ten ciągły zgiełk, hałas i tabun ludzi WSZĘDZIE!!!

   ZAPOMNIAŁABYM!!! Tak jak już wspominałam we wcześniejszym poście, postanowiliśmy zacząć tworzyć backstage z sesji. Jeden z nich możecie już oglądnąć na naszym kanale.


   We Wrocławiu miałam przyjemność pracować z modelką o nietypowej urodzie. Kateryna (Kasia) jest z pochodzenia Ukrainką, ale studiuje w Polsce. Zdjęcia postawiłyśmy zrobić na Dworcu Głównym, a do nich użyłam nowego obiektywu Canona 85mm 1.8. Do oświetlenia modelki nie było mi nic potrzebne, ponieważ dach znajdujący się nad peronami jest przeszklony, wiec to z kolei dawało ciekawy efekt.








You Might Also Like

5 komentarze

  1. A mnie jakoś nie ciągnie do miasta i tego wiecznego zgiełku... ;)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam niestety nigdy we Wrocławiu, bardzo chciałabym się tam kiedyś wybrać. Modelka rzeczywiście ma oryginalną urodę :)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie byłam we Wro, ale słyszałam, że jest pięknie :) może w te wakacje uda mi się tam pojechać:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to miasto! Mam do niego jakieś 95km bo mieszkam w górach stołowych ale często tam bywam, chociażby na chwilę. To tylko dwie godzinki pociągiem :) Sama mieszkam na wsi dlatego tak mnie tam ciągnie, Wrocław jest dla mnie miastem wielkich możliwości! Może kiedyś udałoby nam się umówić na sesję :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mieszkam w górach stołowych więc zapraszam do kontaktu ;) Z wielką chęcią nawiążę nową współpracę

      Usuń

Obserwatorzy