Studniówka 2017

marca 03, 2017


  Nie ma dla mnie zleceń niemożliwych, są tylko te przy których boję się, że dam plamę i nie będę w stanie zaspokoić potrzeb zleceniodawcy. Nierzadko martwię się, że praca z ludźmi będzie ciężka. 



  Tym razem okazało się jednak, że obawa była niepotrzebna. Oprócz początkowego zakłopotania, dotknął mnie także stres spowodowany tłumem znajomych i obcych mi osób patrzących na moje działania i wygibasy podczas robienia reportażu. Klasa dla której miałam przyjemność pracować okazała się pełna energii  i otwarta na moje propozycje. Z każdym dniem mojej pracy poznaję coraz więcej wspaniałych i ciekawych ludzi, jednakże tak fantastycznych osobowości zgromadzonych jednym czasie i miejscu nie widziałam już dawno. Przedstawiam Wam zatem owoc naszej współpracy z maturzystami Liceum Ogólnokształcącego z mojej mieściny - bo przecież tych zdjęć by nie było, gdyby nie moi modele. 
















































  Dziękuję Wam bardzo i życzę wszystkim zdania matury na najwyższym poziomie oraz aby Wasza znajomość przetrwała długie lata po ukończeniu liceum.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Świetna sesja<3
    Czasy studniówki..kiedy to było:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny reportaż! Fajnie mieć fotografa u którego ma się pewność że zdjęcia wyjdą świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdaję sobie sprawę z tego,że zdjęcia w ruchu są dość problematyczne,ale nie rozumiem skąd wzięła się Twoja obawa?! Kawał dobrej roboty! Zdjęcia są naprawdę fantastyczne ❤
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie poważni Ci maturzyści, ale widać, że studniówka im się udała :) za pewne to po części też Twoja zasługa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Masz mega talent
    Po zdjęciach widać że zabawa była cudowna ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są cudowne,masz talent :) ja mam swoją dopiero za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowite zdjęcia! przeeeepiękne ujęcia. W twoich zdjęciach można się zakochać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia takie cudne wyszło, a ja studniówki nie mieliśmy bo było zaoczna szkoła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne zdjęcia 😁 Najlepsza pamiątka 😆

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie przepiękne cudowne wspaniałe ujęcia! jestem pod wrażeniem! wow... aż sama się cofnęłam wspomnieniami do czasów licealnych:) obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fotografie. Tylko tak dalej, czekam na nowy post i zapraszam ponownie do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia! :) widać, ze każdemu zabawa się udała :) też bym się stresowała na Twoim miejscu, jednak jak widac po efekcie zdjęć, nie miałaś powodu do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super reportaż :) Bardzo mi się podobają zwłaszcza niepozowane zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy