Sesja z Krasnalem

marca 19, 2017





Bardzo lubię pracę z dziećmi, lecz z tak małymi nie mam za często do czynienia. Dotychczas moja najmłodsza modelka miała roczek, a tym razem trafił mi się półroczny krasnoludek. Pogoda na plener nie była zbyt obiecująca, był koniec lutego, więc postanowiliśmy wraz z rodzicami Dawidka robić sesję studyjną w ich mieszkaniu. Po raz pierwszy postanowiłam zrobić zakupy poprzez grupy na Facebook'u. Jest wiele takich stron i grup gdzie prywatne osoby lub małe firmy oferują swoje usługi fotografom i innym z branży. Obawiałam się zakupów w taki sposób, ponieważ nigdy nie ma pewności, że ktoś cię nie wpuści w maliny i nie będziesz stratny  te parę złotych. Na szczęście udało mi się trafić na osoby godne zaufania, które zrobiły kawał dobrej roboty i z czystym sumieniem mogę polecić ich usługi. Cały zestaw widoczny na zdjęciach został zakupiony specjalnie pod sesję Dawidka, lecz do dnia sesji nie byłam przekonana czy to wszystko będzie ze sobą współgrać.

  Mina rodziców była bezcenna gdy wraz z Patrycją szturmem zajęłyśmy pół salonu w ich mieszkaniu. Przestawianie kanapy i mebli (bo Klaudia sobie tak zażyczyła), po których później skakałam, rozkładanie tła i oświetlenia, masa sprzętu walająca się z salonu, aż do kuchni i oczywiście ja leżąca na podłodze. Ten bałagan musiał budzić grozę w oczach rodziców, a  moje poczynania z pewnością wyglądały komicznie.




















You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ojej, jakie śliczne zdjęcia!! Zostaje tu na dłużej!! Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną masz pracę i wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są takie sesje z dzieciakami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszły Ci świetne kadry ;) Podoba mi się ta drewniana "kanapa" dla maluszka. Ja ostatnio także robiłam niemowlęcą sesję ale użyłam koszyka wiklinowego ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Małe stópki są takie słodkie mimo, iż nie pałam miłością do dzieci. Świetne rekwizyty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. Ja niestety nie potrafię robić takich profesjonalnych fotek
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale urocze zdjęcia! Krasnal spisał się na medal :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy