Domowe Studio

marca 12, 2017


   Studia ciąg dalszy i na tym się chyba nie skończy. Jest coraz więcej chętnych na sesję studyjną. 
   Tym razem gościła u mnie Alicja, moja prawa ręka do spraw makijażu. Od czasu, gdy po raz pierwszy zaproponowałam jej współpracę stałyśmy się sobie bliskie. Alicja jest częścią mojej fotograficznej ekipy i jednym z moich "Króliczków doświadczalnych". Wszystkie nowości, które wdrażam w moje fotografie testowane są w naszym gronie.  Moje eksperymenty nie zawsze wychodzą nam na dobre, często przeradzają się w zabawę, a rezultatów nie widać wcale. Bywa też tak, że nasze prywatne babskie spotkania przemieniają się w sesję zdjęciowe i wygłupy przed obiektywem. 




   Dla zainteresowanych zdjęcia robione były w moim domowym studio na czarnym tle. Do oświetlenia użyłam softbox'a 50x70 na 4 żarówki, lecz do tej sesji użyłam tylko połowy mocy lampy, by uzyskać efekt wyłonienia postaci z czerni albo zatopienia, jak kto woli...  Zdjęcia oczywiście później poddałam postprodukcji, a efekt oceńcie już sami.












Zapraszam na FACEBOOK

You Might Also Like

17 komentarze

  1. piękne zdjęcia! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie powiem, zdjęcia wyszły fajnie - oczywiście te na poważnie, bo te śmieszkowe to wiadomo xD "Klik i robisz co chcesz", pilot do samowyzwalacza najlepsza inwestycja tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, z dozą tajemniczości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zdjęcia w takim klimacie :) Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, jak mi się takie zdjęcia podobają. Widzę, że masz bardzo dobre oko do nich, jestem pod wrażeniem. Aż sama z chęcią bym stanęła przed Twoim obiektywem! <3
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że te zdjęcia są naprawdę warte uwagi, prezentują się przepięknie!

    LeonZabookowiec.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbliżenie na twarz, z różą - to jest cudne!
    Sama chciałabym kiedyś spróbować zdjęć w studio. Co prawda nie ciągnie mnie do tego jakoś specjalnie, ale mam w głowie kilka pomysłów, które chciałabym zrealizować. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko w w życiu nie widziałam lepszych i bardziej klimatycznych zdjęć, mega talent <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne,bardzo profesjonalne zdjęcia. Widać ze masz zmysł estetyki i nadajesz się do tego :) Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne jest pierwsze zdjęcie :o Wszystkie są piękne! Po prostu masz talent. Rozwijaj się dalej! ;)
    rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny klimat, przyjemnie się ogląda;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy