Sesja konna

lutego 17, 2017



Pod koniec wakacji zostałam poproszona o zrobienie sesji konnej. Pod wielkim wrażeniem i podekscytowana, przyjęła propozycję. Kilka dni wcześniej, sama wpadłam na pomysł zrobienia takich zdjęć, lecz mój zamysł był w zupełności inny.

 
Nie licząc drogi i żaru, który leciał z nieba oraz ograniczenia w czasie, sesje przebiegły pomyślnie.
Chociaż miałam wątpliwości by jechać tak daleko po wcześniejszym incydencie, który nas spotkał we Wrocławiu (gdzie zostaliśmy wystawieni przez modelki i stylistkę, która zaprosiła nas na sesję)




Moi modele, mówiąc też o tych czworo nożnych, przyjęli nas bardzo ciepło i sympatycznie. Nie licząc paru gorszych i fochów momentów w wykonaniu koni, to mogę przyznać, że spotkałam się z profesjonalnym podejściem i przygotowaniem do tego przedsięwzięcia









You Might Also Like

3 komentarze

  1. Prześliczne zdjęcia :) te z bankami mydlanymi podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie


    zapraszam do mnie : https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy