Nowa Ja

lutego 19, 2017

   W życiu każdego początkującego fotografa, przychodzi taki okres w jego karierze, że jego dotychczasowa twórczość już mu nie wystarcza i chce pchnąć ją na nowy, inny tor.




  Tak własnie stało się ze mną. Wraz z nadejściem jesieni naszła mnie myśl o zakupie studia - tak do nauki, można to uznać jako zabawę. Długo biłam się z tym jak wygospodarować miejscem, czasem i nowo nabytym sprzętem. Był też problem z wykonaniem jakiejkolwiek sesji (nigdy nie było na to czasu). Dopiero nie dawno, pod wpływem wolnego czasu spowodowanym feriami zimowymi postanowiłam "otworzyć" studio i rozłożyć sprzęt, robiąc niemiłosierny bałagan za co oberwało mi się troszkę od mamy ... Ale mamusia stwierdziła, że było warto wiec przymknęła na to oko.   

                 
                                     







  Oświetlenie miałam już okazję wypróbować we wcześniejszej sesji Kai z okazji jej drugich urodzi, zdjęcia z tej nierównej walki z bardzo żywiołowym i cudownym dzieckiem, można zobaczyć w innym poście .

You Might Also Like

8 komentarze

  1. I to jest właśnie piękne, że cały czas chcesz się rozwijać, robisz coś w tym kierunku. :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemne fotki, będę zaglądał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, przyjemnie się ogląda :D Wpadnę tu jeszcze :D

    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Cudowne zdjęcia! :) Super pomysł z tym studiem :) u nas również blog fotograficzny, jednak zdjecia raczej amatorskie, ale może sama ocenisz? :) Jednak warto mieć na uwadze, że zdjęcia robimy starymi aparatami z lat 1960-1980, zapraszamy! Dopiero zaczęliśmy!
    http://forgottenlens.blogspot.com
    Ps na pewno wpadniemy do Ciebie jeszcze nie raz, w końcu ciągnie nas do fotograficznych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozwijanie samej siebie to wspaniała rzecz

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę,że podjęłaś jedną z lepszych decyzji w Twoim życiu i na pewno nie będziesz żałować! Masz prawdziwy talent i nie powinnaś go marnować,a studio na pewno pozwoli Ci dodatkowo rozwinąć swoje umiejętności! Tym bardziej,że zdjęcia są naprawdę fantastyczne!
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest genialnie! Fajnie, że zdecydowałaś się na otworzenie studia ;)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy