Sesja Modowa

grudnia 01, 2016


 Wykonywałam już różne sesje, było ich dość sporo. Bywało różnie ... Ale ta była bardzo ciężka do przeżycia. 

Jakoś na początku wakacji odezwała się do mnie koleżanka z dawnej klasy. Poprosiła mnie o wykonanie sesji na jej blog modowy... Wiedząc jak wyglądała nasz współpraca na początku mojej kariery oraz później jak rozłączyły nas szkoły średnie, z wielką nadzieją na spokojną współpracę, podjęłam wyzwanie !!!





Nie mogło być inaczej... Nikogo nie obrażając, moja modelka okazała się bardziej kapryśna niż się tego spodziewałam. Ale cóż... Sama tego chciałam. 

Starałam się podejść do sprawy profesjonalnie, jak na mój poziom ... Ale jeśli ktoś nie chce współpracować, to na ta się już nic nie poradzi.
Nie zamierzam nikomu robić antyreklamy, a tym bardziej kogoś urazić, ale na przyszłość będę bardziej ostrożna wybierając modelki... 








Co jak co, ale jestem zadowolona z efektów sesji z Natalią. Chociaż bardzo mnie zabolało w jaki sposób zostałam potraktowana, to nie chowam urazy. Ale nie będę wam się tu na ten temat rozpisywać ... Nie na tym to wszystko polega.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ta sesja wyszła niesamowicie!
    Ciekawy wpis.
    Pozdrawiam :)
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia, gdzie widać kwiaty, są na prawdę świetne! Trochę to smutne, że współpraca nie wyglądała dość gładko, ale nie da się wszystkim dogodzić. Bądźmy sobą :D
    Pozdrawiam cieplutko // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo tej kapryśności modelki sesja wyszła niesamowicie!
    Zdjęcia blisko kwiatów wyglądają prześlicznie i cóż muszę stwierdzić, że Twoje zdolności fotograficzne są świetne! <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może sesja była trudna, ale efekt bardzo fajny!
    Super zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zdjęcia i tak wyszły Ci bardzo ładnie. :) a czasem niestety tak bywa, że się współpraca nie układa, nie zawsze jednak da się z każdym dogadać. ważne, że udało Ci się zachować profesjonalizm. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sesja 😊 aż zachciało mi sie ciepelka 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak wspaniała sesja ! Efekty niesamowite ! Zakochałam się w zdjęciach !

    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przynajmniej ty okazałaś sie profesjonalna i wykonałaś swoją robotę najlepiej jak umiałaś.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja jest cudowna, ma klimat!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, jestem zachwycona sesją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia!


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy