Podsumowanie roczne

grudnia 12, 2016

Wielkimi Krokami zbliża się Nowy Rok, a co się z tym wiąże?! Nowe wyzwania Zdjęciowe !!!
Lecz teraz przychodzę do was z czymś zupełnie innym... Chcę wam przedstawić zestawienie tegorocznych zdjęć, które moim zdaniem przyczyniły się do rozwijania się mojej pasji. 





Każda następna sesja była dla mnie kolejnym wyzwaniem i nowym sposobem wyrażenia siebie...

 
 
Różne były pomysły, projekty, stroje i rekwizyty...





Dużo eksperymentowaliśmy w przeróżny sposób, z przeróżnymi rzeczami
...




 Miewaliśmy także gapiów na planie zdjęciowym, przez co nieraz bywało śmiesznie ...




 Moja garderoba zdjęciowa powiększała się z każdym projektem, pomysłem i wyprawą do lumpeksu ...




Nieraz potrafiłam siedzieć i dziergać rekwizyty na sesje które nie doszły do skutku, albo rysować obrazy, które utkwiły mi w głowie jako pomysł na sesje ...




Także, sprzętu zaczęło mi przybywać, a ja uczyłam się obsługi i nowych technik robienia zdjęć...



 Często bywały też różne relacje w naszej ekipie. Od jakiegoś czasu nie potrafimy się dogadać...



 Nie kiedy, też nie wszystko szło po mojej myśli...



 Modelki też bywały kapryśne i marudne...




 Były też spontaniczne sesje, z których rzadko można było wybrać dobre ujęcia  ...




Modelki często miały chęć mnie udusić, przez moje "świetne" pomysły ...




A ja musiałam być modelką....

_______________________________________________________

 Według mnie te zdjęcia zasługują na wyróżnienie w tym roku kalendarzowym. Mogłabym wymienić ich więcej, lecz te najbardziej są mi bliskie sercu. 
Zdjęcia starałam się wybrać pod styl FANTAZY, bo nie wszystkie można nazwać BAJKOWYMI.

Nic nie poradzę, że lubię być inna niż wszyscy ...

A wy co o tym myślicie?




You Might Also Like

3 komentarze

  1. Moje oczęta radują się podczas oglądania tych cudownych zdjęć *-*
    Szkoda, że ja nie mogę takich robić :<

    Pozdrawiam cieplutko!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezusie jakie te zdjęcia są piękne! ♥ Zazdroszczę i gratuluję talentu!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I really love your look.
    So inspiring.
    Have a nice weekend.
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy