Sesja na 2 latka

listopada 01, 2016





 Sesja z okazji drugich urodzin.
 Miałam przyjemność pracować z przecudowną Kają. Jak zwykle mój pomysł na sesję nie wypalił z powodu złośliwej pogody, więc trzeba było improwizować.







 
  




Chociaż przez moje przeboje z oświetleniem,które zepsuło w trakcie ustalania terminu miałam wrażenie, że i ten pomysł nie wypali.
Ale na szczęście części wymienne dotarły na czas.




 Spodziewałam się ze moja Modelka będzie bardziej marudna i nie będzie chciała współpracować, nie licząc kilku fochów, było dość spokojnie. Każdy miewa gorszy dzień, a w szczególności dzieci.




Trzeba przyznać, że Kaja ma zadatki na modelkę .










 









You Might Also Like

11 komentarze

  1. Jaka słodka księżniczka <3 Ty to nazywasz spontanem? Cudowna sesja, a zdjęcia ze światełkami wprost magiczne :)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Bardzo lubię tego typu sesje, są świetną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia! Sama chciałabym w przyszłości, aby mój mały miał takie fajne, profesjonalne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia są świetnie wykonane ^^ Dobra robota :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;)
      Zapraszam do obserwowania bloga lub polubenia strony na facebook 😘

      Usuń
  5. Jeju ale ona jest śliczniutka ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mała jest przeurocza a co do fochów nic dziwnego, dzieciom często się to zdarza zwłaszcza przed obiektywem gdy się nudzą :P
    mvgdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjęcia z wiankiem na głowie są takie uroczę :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę koty niż dzieci :P ale sesja jest naprawdę urocza. Zastanawiam się z jakiego oświetlenia korzystasz, że udaje Ci się otrzymać tak miękkie światło w pomieszczeniu?

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wole koty 😂 ale jak płacą to czemu nie.
      Uzywam softboxa 50x70 na 4 żarówki

      Usuń
  9. Jeju jaka słodziutka dziewczynka

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy