Królewna

listopada 21, 2016


 Przedstawiam wam zdjęcia z sesji konkursowej. Razem z resztą ekipy postanowiliśmy zorganizować konkurs na naszym fanpage-u. Nagrodą była darmowa sesja zorganizowana przeze mnie.


Jak często bywa tak że, trudno  nam się zgrać wszystkim razem w czasie, by zrobić sesje. Tak też było i tym razem. 
To modelka nie mogła, to Makijażystka chora, Fryzjerka do pracy, a mojemu chłopakowi padło auto. Tyle dobrze, że pogoda nam dopisała w dniu zdjęć. Długo nie mogłyśmy się też dogadać z Modelką co do tematyki zdjęć.
Miejsce wybrałam już z marszu. Sukienkę wyhaczyłam w lumpeksie, jak w sumie, większość moich kreacji do sesji.


Fryzurę wykonała moja fryzjerka, coś na styl serialu "Gra o Tron", za to tiarę zrobiłam ja. Nie byłam przekonana czy będzie pasować do całej stylizacji ale modelce tak się spodobał pomysł, że nie pozwoliła sobie tego nie założyć .



Makijaż do sesji, też jest mojego autorstwa.  - tak wiem ... Nie jestem w tym wybitnie uzdolniona !!!


 




Uwielbiam ten moment gdy ludzie zaciekawieni patrzą na nasze poczynania. Kiedy są zaskoczeni jak grupa ludzi zaiwania w najmniej niespodziewanym momencie i miejscu, z masą toreb, pudeł i sprzętu, z modelką na czele, w dość dziwacznym przebraniu ... Tak też było tym razem! Nie zapomnę min przechodniów jak wszystkie trzy leżałyśmy w paprociach w Polanickim parku. Najbardziej zaciekawieni byli niemieccy turyści...



W trakcie sesji plenerowych, które odbywają się w miejscach publicznych, trzeba się liczyć z różną reakcją ludzi. Niektórzy są wyrozumiali i z zaciekawieniem patrzą nie przeszkadzając nam w pracy, a inni chcąc zwrócić na siebie uwagę rozwalają nam najlepsze ujęcia ... Niestety, bywa różnie !



A wam jak podoba się sesja ?
Zapraszam na FACEBOOK

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Śliczna sesja zdjęciowa i ciekawa sukienka! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sesja zdjęciowa i ciekawa sukienka! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała sesja, liczę na więcej takich ;*
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku! Jakie przepiękne zdjęcia, takie mega magiczne <3
    lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie znalazłabym się przed twoim obiektywem!
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz, szczerą (stałą) obserwację.Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda nam się kiedyś spotkać na wspólną sesję :) Dziękuję bardzo

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia, jak i makijaż jaki miała na sobie modelka :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle cudownie! Modelka trochę skojarzyła mi się z elficką królewną, tylko uszu brakowało. Jednak efekt WOW jest. Świetne ujęcia w paprotkach.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Magiczne zdjęcia! Niesamowicie zazdroszczę modelce, miała ogromne szczęście trafienia przed obiektyw naprawdę zdolnej osoby!

    http://karolinabanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow ! Nie mam słów by określić jakie to jest cudowne. Zazdroszczę że modelka miała do czynienia z tak uzdolnioną fotografką którą ty jesteś. Ze zdjęć po prostu wypływa magia!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne te zdjęcia! Szczególnie pierwsze. Bajkowe! W ogóle, podziwiam ludzi, którzy wynajdują takie cudowne perełki w lumpeksach. Nigdy nie umiałam znaleźć niestety niczego szczególnego, ja ogólnie nie mam jakiegoś poczucia stylu. Ale lubię jak ktoś mi pomaga. Jestem otwarta na eksperymenty. Moja babcia podczas naszych wspólnych zakupów od razu znalazła cały wór pięknych rzeczy, naprawdę. Nie wiem, może ma u siebie jakiś lepszy lumpeks?


    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż przecież jest bardzo ładny, nie wiem dlaczego mówisz, że brak Ci do tego talentu! Pierwsze zdjęcie mnie powaliło, jest tak klimatyczne, że czekam na kolejne sesje;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędna sesja 😍😍 zapraszam do mnie w wolnej chwili 😊 www.anitacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowne zdjęcia!
    Gdyby modelka miała doczepione jeszcze spiczaste uszka to był z niej cudny elfik *^*

    Co do makijażu to wystarczyłoby jeszcze troszkę rozblendować górne granice - tak myślę - ale i tak super ^-^

    Obserwuję!
    Pozdrowionka!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  14. Awwww you look like a princess! :D I love the simple makeup! *
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! Jestem u Ciebie z trzezwy-umysl.blogspot.com :)
    Uwielbiam zdjęcia w takim klimacie, choć sama z fotografią nie mam nic wspólnego. Domyślam się ile pracy trzeba w to włożyć! A modelka jak najbardziej też się spisała.
    Obserwuję, będę zaglądać częściej <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy