Bajkowy plener.

listopada 03, 2016

Jak z bajki...


Każda bajka ma szczęśliwe zakończenie, akurat ta skończyła się chorobą ... Na dodatek moją!
To już jakiś pech, na prawdę... Po każdej sesji w niesprzyjających warunkach kto jest chory?! oczywiście, że Ja!! 


A tak wyglądała nasza praca na planie zdjęciowym. Podziwiam Dominikę, że chciała pozować w takie zimno. Jakoś słonko nie dawało za dużo ciepła, za to bardzo nam przeszkadzało z doświetlaniem zdjęć, ale znaleźliśmy na to sposób.









Modelki biegają w cienkich strojach, zwiewnych sukienkach, w deszczu, śniegu, wietrze, a jak zwykle to ja później leżę w łóżku i umieram. Przynajmniej mam wtedy czas by przysiąść do zdjęć.







W tej bajce wzięła udział piękna i zmarznięta Dominika. 
Co prawda jej sukienka była zrobiona z firanki ale kto by na to patrzył :D






Wianek za to to moja robota i po tym egzemplarzu chyba zacznę robić ich więcej.
Ten już miał okazję uczestniczyć w dwóch sesjach




Bardzo fajny i efektowny rekwizyt na sesje.
Może nawet zrobię posta jak wykonać taki wianek.
A Wy co o tym myślicie ? 

ZAPRASZAM NA FACEBOOK

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Zdjęcia są naprawdę piękne, jestem pod dużym wrażeniem. Chciałabym mieć na tyle dobry sprzęt i umiejętności żebym sama mogła kiedyś wykonać tak dobre zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecia sa przesliczne! pozdrawiam :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękne zdjęcia! Miałyście cudowne światło :3
    grochowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz bajecznie! ;)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie ja byłam modelka :D Ale może za niedługo pojawią się zdjęcia ze mną w roli głównej :*

      Usuń
  5. Przepiękne zdjęcia. Nie chciałabyś tak przypadkowo kiedyś porwać mnie na zdjęcia? haha

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Przepiękne zdjęcia! Mam nadzieję, że po kolejnej sesji nikt się nie rozchoruje ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. bajkowa stylizacja i nawet nie ma szans się domyślić, że to firanka. :) a wianek absolutnie przecudowny, zawsze żałuję, że sama nie potrafię zrobić niczego co przypominałoby chociaż wianek. ;) i szybkiego powrotu do zdrowia życzę!
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale za to jakie efekty! Wracaj szybciutko do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Zakochałam się, zdjęcia są prześliczne. Masz wielki talent. Gdybyś szukała modelki to możesz się do mnie odezwać, bardzo chętnie bym zapozowała przed twoim obiektywem :)
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku te zdjęcia są prześliczne! Modelka też!
    Sukienka to już w ogóle cudowna, a z wiankiem wygląda przecudownie!♥

    http://marysiagorol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ujęcia! Kto by pomyślał, że tak na prawdę sukienka ma coś wspólnego z firanką - daje na prawdę wspaniały efekt. Życzę więcej takich cudownych zdjęć i mało chorób ;3
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i piękne światło ;) Wianuszek też uroczy!
    Obserwuję.
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ;o cudowne zdjecia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie <3
    zapraszam do siebie ": http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pięknie, jak subtelnie..

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się napatrzeć <3 Przepiękne *,*
    +obserwuję :)

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sesja! :)
    Zapraszam Cię do mnie na rozdanie i zachęcam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz talent - zdjęcia są genialne. I zdrówka życzę :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są przepiękne, masz talent!
    pozdrawiam,
    Frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę bajkowe zdjęcia, wszystkie na najwyższym poziomie. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku cudowne zdjęcia! Zazdroszczę umiejętności :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjnie wyszło ;)
    Magicznie i bajkowo :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy