Wesele

października 26, 2016

Reportaż weselny Irminy i Kacpra



Na początku września miałam przyjemność robić reportaż Irminy i Kacpra.
Pierwsze poważne zlecenie, które otrzymałam.  Nie każdy chce powierzyć tak ważny dzień w swoim życiu osobie, która nie ma w tym doświadczenia, lecz uważam, że jak na pierwszy raz wyszło całkiem nieźle (skromność). Bardzo pomocny okazał się mój chłopak, po tym weselu chyba będę go zabierać częściej do "pracy" (chociaż i tak jest już zawsze). 



  Pierwsze wrażenie, które zrobiłam u Pana Młodego w dniu ślubu, w trakcie przygotowań, nie było dość profesjonalne... Niestety ! Nie umiałam się zabrać do "Przygotowania" Pana Młodego, co prawda przed tym jak ważnym dniem oglądnęłam chyba dziesiątki różnych reportaży i filmów dotyczących ślubów, ale coś mnie speszyło wraz z wejściem do mieszkania rodziców Kacpra... Pff i pustka w głowie. 

 





Z przygotowaniami Irminy już poszło mi lepiej. Nie zważając na stres Panny Młodej robiłam co do mnie należy. Musiałam się przemóc, przecież miałam z nimi spędzić cały dzień! Odpaliliśmy z Radkiem dwa aparaty i jazda do pracy.  









Później błogosławieństwo, wyjście z mieszkania i jazda do kościoła. 






Kościół piękny, lecz strasznie ciasny przez co toczyłam batalię z kamerzystą o dobre kadry, ten Pan bardzo często pojawiał się na zdjęciach, nie tylko w kościele.













 Na sali poszło już z górki, chociaż stres mnie trzymał nadal. Podejrzewam, że mój poziom stresu był porównywalny z Parą Młodą. Niestety w trakcie ślubu zaczęło padać i tak siąpiło przez cały dzień, ale zbytnio nikt tym się nie przejął.





 

Pogoda spłatała nam figla, co wiązało się z tym, że sesja plenerowa w dniu ślubu nie wyszła. A był taki pomysł. No cóż - Trudno się mówi. Za to zdołałam zrobić parę zdjęć  z których jestem na prawdę zadowolona. Nie spodziewałam się takiego rezultatu.










 














Zapraszam serdecznie na sesję i do odwiedzenia mnie na
































































You Might Also Like

0 komentarze

Obserwatorzy